چای

قیمت چای بهاره لاهیجان، املش

قیمت چای بهاره لاهیجان، املش

چای بهاره چیست؟

چای سیاهی که در فصل بهار برداشت می شود به چای بهاره شهرت دارد. در واقع چای بهاره نوعی از چای سیاه است. چای بهاره نسبت به چای در فصول دیگر برداشت می شود از طعم، رنگ و عطر بهتری برخوردار است. بهترین نوع چای بهار ، چای بهاره لاهیجان است. این چای ۱۰ الی ۲۰ درصد رنگ و طعم و عطر بهتری نسبت به چای تابستانه و پاییز دارد. قیمت چای بهاره لاهیجان و املش

فرق چایی بهاره لاهیجان و شمال با چای تابستانه و چای پاییزه در چیست؟

چای که از باغات شمال کشور در فصل بهار برداشت می کنند طعم تلخ تری نسبت به چای های تولید‌شده در فصل تابستان و پاییز دارد. بدین معنی که حدود ده تا 20 درصد رنگ و طعم و عطر چایی بهاره لاهیجان و شمال ایران (رودسر  املش  چابکسر  لنگرود) از چای تابستانه و پاییزه بیشتر است. البته چایی که در فصل تابستان تولید می شود نیز مخاطبان خاص خود را دارد. نزدیک به 30 درصد مشتریان ما علاقه مند به مصرف چایی های تولید شده در فصل تابستان و پاییز هستند تا چای بهاره چرا که عطر و طعم و رنگ چای تابستانه و چایی پاییزه برایشان خوشایند تر است.

مهم اینست که تمام این چایی ها طبیعی و خالص اند و بدون اسانس و افزودنی و چون چای نوشیدنی فراگیری در بین ایرانیان و کلا همه مردم جهان است خوب است که چای طبیعی بدون اسانس و عاری از مواد افزودنی و شیمیایی مصرف شود.

چای بهاره ایرانی بذرافشان

اردیبهشت، زمانی که قند در دل کشاورزانی که برای باغ خود زحمت کشیده اند و اکنون مشتاقانه بهترین چای بهاره ایرانی را برداشت می کنند، آب می شود. اکنون به عنوان یک کشاورز و تولید کننده محصولات ایرانی، بسیار خرسندیم که ثمره تلاش یک ساله خود را در فصل بهار درو می کنیم تا بتوانیم بار دیگر طعم اصیل چای بهاری باکیفیت ایرانی را به مردم عرضه کنیم. مهمانان گرم خانواده های ایرانی اوزیر تا در کنار هم از این طعم مطبوع لذت ببرند. به فضل الهی در بهار 1401 شرایط آب و هوایی بسیار مساعد بود و نه تنها چای با کیفیت بسیار خوبی تولید شد، بلکه محصول بیشتری نسبت به سال های گذشته در باغات چای شمال برداشت شد.

مطالعه کنید  قیمت امروز چای لاهیجان

برخی از خواص چای بهارقیمت چای بهاره لاهیجان و املش

  • کاهش دهنده ی چربی
  • ضد ویروس
  • کاهش دهنده ی قند خون
  • حاوی ویتامین های E، B ،C
  • رفع خواب آلودگی
  • تقویت نیروی فکر
  • گوارش راحت تر غذا
  • کاهش دهنده ی درد های میگرنی

زمین‌های حاصلخیز شمال، در فصل زمستان استراحت می‌کنند تا اینکه در ابتدای فصل بهار ریشه‌ی درختچه‌های چای تغذیه بهتری از خاک خواهند داشت. از این رو چای با غنا و طراوت بیشتری حاصل می‌گردد که اولاً بسیار خوش طعم است و ثانیاً خواص درمانی بیشتری نیز دارد. برگ‌های جوان چای در فصل بهار، اصلاً تلخ نیستند بلکه کمی گس هستند و به همین دلیل بیشتر به دل چای‌خوردها می‌نشیند!

قیمت چای بهاره لاهیجان و املش

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *