روغن زیتون, زیتون

خرید زیتون و خرید روغن زیتون زیدار

خرید زیتون و خرید روغن زیتون زیدار

خرید زیتون و خرید روغن زیتون زیدار

نام علمی گیاه‌شناسی زیتون درختچه‌ای است با ارتفاع تقریباً سه متر اما زمانی که در شرایط مساعد رشد کند ارتفاع آن حدود 1 متر و قطر تنه آن به 3 متر می‌رسد. چوب درخت زیتون بسیار سخت و مقاوم است. رنگ آن زرد با خطوط قهوه‌ای در آن است. خاستگاه درخت زیتون احتمالاً منطقه مدیترانه است. از همان مکان به سایر نقاط جهان انتقال پیدا کرده است. معمولاً از اوایل تابستان زیتون شروع به گل دادن می‌کند. میوه آن به‌تدریج ظاهر می‌شوددر پایان تابستان میوه آن می‌رسد. در این زمان زیتون سبز است و کم‌کم به رنگ ارغوانی و قهوه‌ای و سپس سیاه می‌شود به‌طوری که در اواخر پاییز که میوه برداشت می‌شود رنگ آن تیره می‌شود. خرید زیتون و خرید روغن زیتون زیدار

فواید پزشکی زیتون

فواید پزشکی زیتون

زیتون کنسروی سوپر ویژه زیدار

از نظر طب قدیم ایران، زیتون رسیده گرم و قابض و زیتون نارس سرد و خشک است. همچنین روغن زیتون طبعی گرم و خشک دارد. برگ‌های درخت زیتون نیز گرم و خشک است، دم‌کرده برگ زیتون داروی خوبی برای کاهش فشارخون است. برای این منظور باید 20 برگ زیتون را در 300 گرم آب ریخته و به مدت 15 دقیقه بجوشانید. سپس کمی شکر به آن اضافه کنید و روزی دو بار یک فنجان بنوشید. پس از دو هفته باید نوشیدن این دم‌نوش را به مدت 8 روز قطع کرده و سپس ادامه دهید.

روغن زیتون شگفت‌انگیز

روغن زیتون نرم‌کننده و تمیزکننده صفراست. این روغن سنگ کیسه صفرا را دفع می‌کند، بنابراین باید با آب‌لیمو مصرف شود. در واقع روغن زیتون یک ضد کرم است. روغن زیتون برای سرفه‌های خشک مفید است. برای رفع خارش نیش حشرات، روغن زیتون را به محل گزش بمالید. با روغن زیتون بدن کودکان نرم استخوان و کم‌خونی را ماساژ دهید، اثر مفیدی دارد.

مطالعه کنید  زیتون چیست ؟ زیتون رودبار چرا بهترین خاصیت را دارد

برای اینکه لثه های خشک شما از بین برود، روغن زیتون را روی لثه‌ها بمالید. این نکته را بدانید اختلال خود ایمنی یکی از علت های خشکی دهان و لثه است. این وضعیت غشای مخاطی چشم و دهان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد که منجر به کاهش میزان اشک و بزاق در نتیجه خشکی دهان از جمله لثه‌ها می‌شود.

روغن زیتون شگفت‌انگیز

روغن زیتون فرابکر زیدار

برای اینکه خراش‌ها و ترک‌های پوستی خود را از بین ببرید از روغن زیتون استفاده کنید. مقدار مساوی گلیسیرین و روغن زیتون را مخلوط کرده و روی پوست بمالید. برگ درخت زیتون تب از بین می‌برد. همچنین این برگ نقرس و روماتیسم را برطرف می‌کند.

برای خلاص‌شدن از شر جوش‌ها و دمل‌ها، زیتون را خرد کنید و روی جوش‌ها یا دمل‌ها بمالید. دم‌کرده و آب پز پوست درخت زیتون تب بر است و مالاریا را درمان می‌کند. ضماد میوه زیتون نارس برای سوختگی مفید است. جویدن برگ زیتون برای رفع زخم‌های دهان مفید است.

برای رفع ضعف فلج و تقویت قوای جنسی 80 گرم روغن زیتون را با 14 گرم کندر و 16 گرم سیاه دانه مخلوط کرده و سه روز میل کنید. مصرف روغن زیتون از بیماری‌های قلبی و سرطان جلوگیری می‌کند و در نهایت روغن زیتون بهترین روغن برای پخت‌وپز است؛ زیرا در اثر حرارت خراب نمی‌شود.

برای اینکه از فواید زیتون و روغن زیتون استفاده کنید می‌توانید به فروشگاه زیدار مراجعه کنید و از محصولات متنوع آن از جمله زیتون ویژه و روغن زیتون فرابکر خریدار کنید.

خرید زیتون و خرید روغن زیتون زیدار

مطالعه کنید  فواید ماساژ روغن زیتون چیست؟

پشنهادات زیدار :

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *