زیتون

روش جدید بوتاکس با هسته زیتون

روش جدید بوتاکس با هسته زیتون

روش جدید بوتاکس با هسته زیتون

زیبایی و جلوگیری از روند پیری یکی از تلاش های بشر در طول دوره های مختلف بوده است. انسان از روش های مختلفی برای کاهش سرعت پیری پوست استفاده کرده و از مواد مختلفی برای رفع چین و چروک روی آن استفاده کرده است. چین و چروک پوست باعث از بین رفتن طراوت، شادابی و در نهایت جوانی پوست می شود. یکی از رایج ترین و قطعی ترین راه های رفع چین و چروک پوست استفاده از بوتاکس است. روش جدید بوتاکس با هسته زیتون

بوتاکس

بوتاکس

بوتاکس یکی از روش های درمان چین و چروک است

یکی از رایج ترین روش های درمان چین و چروک بوتاکس است. وقتی جوان هستیم، چربی روی صورت به طور مساوی توزیع می شود. چربی نواحی مانند پیشانی، شقیقه ها، گونه ها و نواحی اطراف چشم و دهان را پر می کند. با گذشت زمان، این چربی از بین می رود، کاهش و افزایش می یابد. در نتیجه به قسمت پایین صورت منتقل می شود. سایر قسمت های صورت، به خصوص نیمه پایینی، چربی را جذب می کند و چربی در اطراف چانه و گردن قرار دارد. یکی از اثرات کاهش چربی ظاهر شدن چین و چروک است.

اسید بوتولینوم استیک نام سمی است که بوتاکس از آن تشکیل می شود. این ماده را برای فلج موقت ماهیچه ها تزریق می کند. علت اصلی چین و چروک صورت حرکت عضلات است. اگر ماهیچه ها را فلج کنیم خطوط صورت نیز از بین می رود. این روش یکی از روش های جوانسازی پوست است.

بیشتر بدانید : مشاهد زیتون رودبار زیدار

ویتامین E موثر در ترمیم و جوانسازی پوست

ویتامین های موجود در زیتون و هسته زیتون دارای خواص دارویی ویژه و قابل توجهی بوده و تاثیرات زیادی در جوانسازی پوست دارند. یکی از این ویتامین ها، ویتامین E است. این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان محافظ خوبی در برابر آسیب های پوستی به ویژه خطوط و چین و چروک می باشد. ویتامین E می تواند آسیب های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید را خنثی کند و به جوانسازی پوست کمک کند. طبق تحقیقات انجام شده توسط متخصصان پوست، استفاده از هسته زیتون می تواند چین و چروک های صورت را از بین ببرد و در نهایت پوست را جوان کند. این موضوع تا آنجا پیش رفته است که توصیه می شود به جای تزریق بوتاکس از هسته زیتون استفاده شود.

مطالعه کنید  بهترین زیتون رودبار چیست ؟ از کجا زیتون بخریم !

نحوه ساخت بوتاکس زیتون

برای بوتاکس خانگی با زیتون کافی است چند عدد هسته زیتون تازه را بگیرید و خوب بکوبید تا له شوند. سپس خمیر به دست آمده را روی خطوط چین و چروک صورت خود قرار دهید. این خطوط شامل بین ابروها، کناره های دهان و گاهی خطوط عمیق دور چشم می شود. اجازه دهید این ماسک به مدت پانزده تا بیست دقیقه روی پوست شما بماند. برای نتیجه بهتر باید دراز بکشید و آرام باشید تا به خوبی جذب پوستتان شود. همچنین می توانید زیتون های بدون هسته را درشت رنده کرده و روی خطوط قرار دهید. این کار را هر روز یا یک روز در میان انجام دهید تا به پوست خود کمک کرده باشید تا چین و چروک ها عمیق تر نشود و خطوط تا حدودی به طور طبیعی پر شود.

بیشتر بدانید : مشاهد زیتون رودبار زیدار

کلام آخر

شادابی و زیبایی پوست یکی از دغدغه های اصلی دنیای امروزی است. جوانی جاودانه آرزوی دیرینه بشر بوده و برای رسیدن به این هدف تلاش های فراوانی صورت گرفته است. می دانیم سن بر تمام اندام های بدن تاثیر می گذارد و در ظاهر ما نیز تغییراتی ایجاد می شود. صورت ما در خط مقدم این تغییرات قبل از بقیه بدن قرار دارد. بوتاکس با هسته زیتون یکی از راه های موثر برای رفع چین و چروک و داشتن چهره ای زیبا می باشد.

روش جدید بوتاکس با هسته زیتون

روش جدید بوتاکس با هسته زیتون

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *