روغن زیتون

رشد تضمینی مو با روغن زیتون زیدار

رشد تضمینی مو با روغن زیتون زیدار

رشد تضمینی مو با روغن زیتون زیدار

ریزش مو مشکل تازه ای نیست. همیشه افرادی بودن که برای داشتن مو خوب هزینه‌های گزافی پرداخت کرده‌اند. برندهای مختلفی در دنیا با توجه به استقبال زیاد در این زمینه و سودی که این تجارت دارد شروع به فعالیت کرده اند. رشد تضمینی مو با روغن زیتون زیدار

اما خبر خوب ترکیب بی نظیری است که می تواند تضمینی برای سلامت موها باشد. این یک ترکیب بسیار مفید روغن زیتون است که یک درمان خانگی موثر در دسترس همه ما می باشد. روغن زیتون علاوه بر تقویت فولیکول های مو، پوست سر را تسکین می دهد و حتی رشد مو را تحریک می کند.

خواص روغن زیتون برای مو

خواص روغن زیتون برای مو

روغن زیتون باکیفیت زیدار

روغن مالی مو از روش های طبیعی و خانگی برای تقویت مو است که هزینه و خطر کمتری نسبت به روش های دیگر برای موها دارد و همین امر دلیل محبوبیت این روش است. در گذشته از روغن زیتون برای طراوت و تقویت مو استفاده می شد.

1. کاهش شکنندگی مو‌ها

از فواید دیگر روغن زیتون این است که با کم کردن شکنندگی موها، آنها را حجیم و پرپشت نگه می دارد. اثر تقویتی و حالت دهنده روغن زیتون بر روی مو و پوست سر باعث بهبود بافت و رنگ مو می شود. روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب امگا 6 است که از شکنندگی و خشکی موها جلوگیری می کند.

2. براق کردن مو  ،رشد تضمینی مو با روغن زیتون زیدار

بهتر است به جای استفاده از مواد شیمیایی برای براق شدن مو از خواص و فواید روغن زیتون برای مو استفاده کنید. براق و درخشان کردن موها به طور طبیعی یکی از خواص روغن زیتون برای مو است. برای براق شدن موها با روغن زیتون کافی است یک تا دو قطره روغن را بین انگشتان خود گرم کرده و به آرامی روی ساقه مو ماساژ دهید.

بیشتر بدانید : مشاهده روغن زیتون رودبار زیدار

3. کاهش DHT  ،رشد تضمینی مو با روغن زیتون زیدار

تولید دی هیدروتستوسترون یا DHT یکی از دلایل اصلی ریزش مو است. این هورمون به فولیکول های مو حمله می کند و مو را ضعیف می کند. روغن زیتون از تولید این هورمون جلوگیری می کند. در نتیجه با کاهش ریزش مو به رشد موی سالم کمک می کند

مطالعه کنید  کبد چرب را با روغن زیتون درمان کنید

4. آرام کننده پوست سر ،رشد تضمینی مو با روغن زیتون زیدار

روغن زیتون به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی پوست سر را تسکین می دهد و التهاب را برطرف می کند. اثر مرطوب کنندگی آن باعث کاهش خارش پوست سر شده، با خشکی پوست مبارزه می کند، شوره سر را از برطرف کرده و منافذ پوست را باز می کند. گرفتگی فولیکول ها و شوره سر یکی از مهم ترین عوامل ریزش مو است. بنابراین برای درمان ریزش مو بهتر است ابتدا این مشکلات برطرف شود.

5. جلوگیری از آسیب دیدگی مو‌ها

روغن زیتون دارای درصد قابل توجهی آنتی اکسیدان است که باعث رشد مو می شود. آنتی اکسیدان ها از ریزش مو جلوگیری می کنند و آنها را از آسیب محافظت می کنند. همچنین آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد توسط روغن زیتون برطرف می شود.

6. تغذیه و برطرف کردن خشکی موتغذیه و برطرف کردن خشکی مو

روغن زیتون فوق العاده چرب و روان است. این روغن دارای تمام اسیدهای چرب ضروری و برای مرطوب کردن و آبرسانی به سلول های خشک عالی می باشد. روغن زیتون به عنوان یک مرطوب کننده عالی روی موها عمل کرده و از خشک شدن موها جلوگیری می کند. تمام مواد لازم برای تغذیه مو را دارد.

بیشتر بدانید : مشاهده روغن زیتون رودبار زیدار

7. درمان شوره سر

یکی از بیماری هایی که با روغن زیتون درمان می شود شوره سر است. شوره سر زمانی اتفاق می افتد که مو خشک است. آبرسانی عمیق یکی از خواص روغن زیتون برای موهاست که از خشکی موها جلوگیری می کند و در نتیجه شوره سر را درمان می کند.

مطالعه کنید  خرید روغن زیتون درجه یک، از گیلان شهر رودبار

نتیجه گیری

مو بخش بزرگی از زیبایی است. درمان ریزش مو با روغن زیتون راهی است که به شما توصیه می کنیم. زیرا راه حلی مطمئن، کم هزینه و بی ضرر است. از آنجایی که روغن زیتون یک ترکیب طبیعی تقویت کننده مو است، استفاده از آن برای تقویت مو تنها زمانی موثر می باشد که ریزش مو شدید نباشد. وقتی موهای نازک روی سر شما دیده می شود، تنها پیشنهادی که می تواند به سرعت موهای شما را تقویت کند و موهای شما را دوباره رشد کند روغن زیتون است.

رشد تضمینی مو با روغن زیتون زیدار

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *