روغن زیتون

چگونه روغن زیتون درد بدن را ساکت می‌کند

چگونه روغن زیتون درد بدن را ساکت می‌کند

چگونه روغن زیتون درد بدن را ساکت می‌کند

وقتی درد مفاصل رخ می‌دهد، می‌تواند بر کل زندگی شما تأثیر بگذارد. این درد آن‌قدر مختل‌کننده است که ممکن است شما را مجبور به استفاده از قرص‌های مسکن کند. اما نمک و روغن‌زیتون را با هم مخلوط کنید و با درد مفاصل خداحافظی کنید! چگونه روغن زیتون درد بدن را ساکت می‌کند

اگر بتوانید التهاب خود را کاهش دهید، درد شما نیز کم می‌شود. همچنین مفاصل شما محکم‌تر احساس می‌شود و راحت‌تر حرکت می‌کند.

رژیم غذایی پر از میوه، سبزی‌های و آب زیادی می‌تواند شما را به سمت کاهش طبیعی التهاب نزدیک کند، اما ممکن است که همیشه به‌اندازه کافی مؤثر نباشد.

روغن زیتون بیش از روغن‌های گیاهی توصیه می‌شود؛ زیرا به‌جای آنکه با مواد شیمیایی تهیه  شود، به طور طبیعی استخراج می‌شود.

این میزان در گروهی از آنتی‌اکسیدان‌ها به نام پلی‌فنول وجود دارد که مطالعات نشان می‌دهد قادر به کندشدن پیری سلول‌های شما هستند؛ بنابراین، شرایط مزمن که باعث درد مفاصل مانند آرتروز می‌شوند، مدت‌زمان بیشتری بیشتر می‌کشد تا روی سلول‌ها تأثیر بگذارد و  شما احساس درد کنید.

روغن زیتون به طور مستقیم از طریق ترکیبی بنام اولئوکانتال به التهاب حمله می‌کند. اولئوکانتال قادر به جلوگیری از فعال‌شدن آنزیم‌های مسئول التهاب است. این مکانیسم همان مکانی است که توسط ایبوپروفن برای کاهش التهاب استفاده می‌شود.

*فروش اینترنتی روغن زیتون تصفیه شده 1/5 لیتری*

فواید نمک و روغن زیتون در گردن درد و زانودرد

حتماً می‌دانید که روغن زیتون یکی از نسخه‌های طب سنتی و بسیار قدیمی است که برای تسکین دردهای بدن به‌خصوص دردهای استخوانی است که در همه جای دنیا از آن استفاده می‌شود. اگر دردهای بدن با شدت بالایی همراه هستند بهترین راه برای استفاده از یک نسخهٔ خانگی و گیاهی ترکیب روغن‌زیتون و نمک است.

مطالعه کنید  فواید بی نظیر روغن زیتون برای کمر درد

اکثر دردها در زمانی که شما در حال انجام کارهای روزمره خود هستید تأثیر خود را می‌گذارند و در بعضی از کارها موجب ایجاد محدودیت می‌شوند و شما را از انجام آن‌ها باز می‌دارند.

خب پس چگونه از این دردها خلاص شویم؟

اگر شما یکی از افرادی هستید که از گردن درد و زانودردهای شدید و طاقت‌فرسا رنج می‌برید و در جستجوی بهترین راه برای خلاص‌شدن از آنها هستید، می‌توانید از مخلوط نمک و روغن‌زیتون در درمان آن استفاده کنید.

ممکن است که شما از مسکن‌ها خسته شوید و پس از مدت کوتاهی استفاده از مسکن‌ها دوباره دچار این دردها خواهید شد.

اگر شما دنبال راهی هستید که برای مدت طولانی دردهای شما را تسکین دهد، نمک و روغن‌زیتون می‌تواند اولین و بهترین روش در درمان دردهای شما باشد.

استفاده از روغن زیتون و نمک برای تسکین دردها

تسکین دردهای استخوانی با روغن زیتون و نمک

آنچه نیاز دارید:

1. نمک : نمک یک منبع غنی از مواد معدنی مانند پتاسیم و منیزیم است و در کاهش استرس و سطح کلسیم در بدن کمک می‌کند. پس می‌توان در نتیجه گفت که نمک در تقویت استخوان‌ها و در کاهش دردها مؤثر است.

2. روغن زیتون : روغن‌زیتون از سوی دیگر شامل یک ترکیب خاص است که از التهاب جلوگیری می‌کند و به کاهش دردها کمک می‌کند.

چگونه رغون زیتون درد بدن را ساکت می‌کند

روش آماده سازی:

10 قاشق غذاخوری از نمکی که کیفیت بالایی دارد 12-15 قاشق‌چای‌خوری از روغن‌زیتون این دو مواد تشکیل‌دهنده را در یک ظرف شیشه‌ای بریزید و سپس درب ظرف را ببندید. ظرف را به مدت دو روز در دمای طبیعی نگه دارید. پس از دو روز این مخلوط قابل‌استفاده است.

مطالعه کنید  بهترین روغن زیتون برای آفتاب سوختگی کدام است ؟

دستورالعمل استفاده:

یک‌بار صبح، هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید کمی از آن را در قسمت‌های آسیب‌دیده بریزید و به‌آرامی آن را به مدت 2-3 دقیقه بر روی پوست بمالید.

پس از مالش قسمت‌های درد گرفته، آنجا را با یک حوله نرم تمیز کنید. در طی 10 الی 15 روزه شما تغییرات را در قسمت‌های بدن خود مشاهده خواهید کرد و از دردهای طاقت‌فرسا خلاص می‌شوید.

*فروش اینترنتی روغن زیتون تصفیه شده 1/5 لیتری*

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *