روغن زیتون

روش های کاهش وزن با روغن زیتون فرابکر

روش های کاهش وزن با روغن زیتون فرابکر

روش های کاهش وزن با روغن زیتون فرابکر

روغن زیتون بدون شک لذیذترین و معطرترین روغن است. روغن زیتون فرابکر همراه خوبی برای انواع غذاهاست و می توانید از آن در هر نوع آشپزی استفاده کنید. اما اگر می خواهید چند کیلو وزن کم کنید، چند راه برای استفاده از روغن زیتون خالص در رژیم لاغری وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

1. روغن زیتون فرابکر با خیار

خیار از آن دسته سبزیجاتی است که علاوه بر طعم خوب، به کاهش وزن نیز کمک می کند. محتوای بالای آب آن باعث کم کالری بودن آن می شود. علاوه بر این، خیار حاوی مقدار زیادی فیبر است که به دفع سموم از بدن کمک می کند. روغن زیتون خالص را به مقداری خیار اضافه کنید تا یک پیش غذای عالی داشته باشید که به کاهش وزن نیز کمک می کند.

بیشتر بدانید : مشاهده روغن زیتون زیدار

2. روغن زیتون فرابکر با فلفل کاین

روغن زیتون فرابکر با فلفل کاین

فلفل کاین یک محرک گوارشی است

اگرچه ممکن است اینطور به نظر نرسد، اما فلفل هندی یک محرک گوارشی است. این ادویه باعث تحریک ترشح اسید معده و آنزیم هایی می شود که مسئول هضم غذای شما هستند و سموم تولید شده در بدن شما را از بین می برد. همچنین متابولیسم و چربی سوزی را تسریع می کند. یکی از راه های استفاده از آن این است که روزانه مقداری فلفل هندی به یک فنجان کوچک روغن زیتون خالص اضافه کنید.

3. روغن زیتون فوق بکر با زنجبیل

زنجبیل ریشه ای است که در صورت مصرف در بدن گرما تولید می کند. زنجبیل می تواند سیستم عصبی شما را فعال کند و در نتیجه تمام فرآیندهایی که انرژی تولید می کنند را فعال کند. در واقع زنجبیل یک چربی سوز طبیعی است. یک راه عالی دیگر برای استفاده از روغن زیتون فرابکر برای کاهش وزن این است که مقداری زنجبیل و روغن زیتون فوق بکر را به سالاد خود اضافه کنید.

مطالعه کنید  خرید روغن زیتون اصل

4. روغن زیتون فرابکر با لیمو

یکی از راه های استفاده از روغن زیتون فرابکر برای کاهش وزن، ترکیب آن با لیمو است. این ترکیب یکی از قوی ترین داروهایی است که برای پاکسازی و دفع سموم از بدن وجود دارد. لیمو علاوه بر ویتامین C؛ همچنین حاوی هسپریدین است که یک فلاونوئید است که به بهبود تخلیه لنفاوی و احتباس مایعات کمک می کند. در وعده صبحانه، مقداری روغن زیتون خالص با نصف لیمو میل کنید و بدن خود را به تدریج خوش فرم می شود.

بیشتر بدانید : مشاهده روغن زیتون زیدار

5. روغن زیتون فرابکر در اسموتی

روغن زیتون فرابکر در اسموتی

اسموتی یک نوشیدنی ترکیبی بسیار سالم و مغذی است

امروزه استفاده از اسموتی های سم زدایی از سبزیجات سبز برای کاهش وزن بسیار مد شده است. اسموتی یک نوشیدنی ترکیبی بسیار سالم و مغذی است که معمولاً با استفاده از مخلوط کن حاوی میوه ها و سبزیجات و همچنین مایعات اضافه شده مانند آب میوه، آب سبزیجات، شیر یا حتی ماست تهیه می شود. اسموتی ها واقعاً یک بمب ساعتی برای چربی و سموم بدن هستند. آنها همچنین دارای ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر و مواد مغذی هستند که به شما کمک می کند وزن خود را حفظ کنید. می توانید با افزودن کمی روغن زیتون خالص، قدرت و بویژه طعم این اسموتی ها را افزایش داده و تاثیری مثبت بر روی کاهش وزن خود بگذارید.

نتیجه گیری

زمانی که دو قاشق غذاخوری از روغن زیتون فرابکر را در طول روز میل کنید. فشار خون، سطح گلوکز و کلسترول خوبتان میزان می شود. البته با افزایش این مقدار به سه قاشق غذاخوری کاهش وزن هم اتفاق می افتد. بنابراین این ماده غذایی شگفت انگیز که طعم خوبی هم دارد را به شدت توصیه می کنم.

مطالعه کنید  طرز تهیه زیتون پرورده

روش های کاهش وزن با روغن زیتون فرابکر

روش های کاهش وزن با روغن زیتون فرابکر

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *