زیتون

صابون زیتون اصل رودبار

صابون زیتون اصل رودبار

صابون زیتون اصل رودبار

صابون زیتون رودبار یکی از بهترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست است. این صابون از روغن زیتون به اضافه برگ بو و کربنات سدیم تهیه می شود. منطقه در حلب سوربه در ساخت این صابون پیشگام بودند. مردم رودبار که قبل از صفویان در منطقه حلب زندگی می کردند زیتون و ساخت صابون زیتون را وقت مهاجرت به رودبار آوردند. روغن زیتون در بسیاری از لوسیون ها و کرم های زیبایی پوست استفاده می شود. صابون سنتی زیتون چروک های صورت را مرطوب و از بین می برد و پوست شما را شاداب می کند. صابون زیتون اصل رودبار

نحوه استفاده از صابون زیتون

ابتدا صابون را به مدت 1 دقیقه روی بدن و صورت خود بمالید و سپس بدن خود را با آب تمیز بشویید. همچنین می توانید صابون را به مدت 2 تا 3 دقیقه روی موهای خود ماساژ دهید و سپس آبکشی کنید. اگر تأثیرگذار استفاده از صابون برای صورت و مو را ببینید، از این صابون گیاهی به طور مداوم استفاده کنید.

پس از شستن صورت و موهای خود با این صابون می توانید از روغن زیتون یا کرم زیتون برای صورت و پوست سر خود استفاده کنید. این کار باعث افزایش سلامت، لطافت بدن و موهایتان می شود.

ویتامین های که در صابون زیتون وجود دارد

صابون زیتون حاوی انواع ویتامین ها به‌ویژه ویتامین E است و دارای مقادیر زیادی فسفر، پتاسیم، گوگرد، منیزیم، کلسیم، آهن، مس و منگنز است. داشتن انواع مواد معدنی ذکر شده در باعث نرمی پوست سر شده و به سلامت موها کمک می کند. دست و صورت را صاف و شفاف می کند و در کاهش عوارض پوستی مانند خشکی، حساسیت و پوسته پوسته شدن (درماتیت سبوره‌ای) مؤثر است. مناسب برای شستشوی پوست های حساس و به‌خصوص آفتاب سوختگی، نرم کننده و لطیف کننده مو و تقویت مو می باشد. از طرفی با وجود این همه مواد مغذی، جایی برای شوره سر باقی نمی ماند و می توانید با خیال راحت پس از مدتی با این ضایعات آزاردهنده پوست سر خداحافظی کنید.

مطالعه کنید  آیا زیتون به کاهش وزن کمک می‌کند؟

خواص صابون زیتون

خواص صابون زیتون

استفاده از صابون زیتون بسیار مفید برای پوست است.

  1. صابون زیتون را می توان با انواع شامپو های که در بازار و فروشگاه ها وجود دارد استفاده یا جایگزین کرد.
  2. زیتون و روغن زیتون از بهترین مواد برای تولید صابون هستند.
  3. استفاده از صابون زیتون برای رفع چین و چروک بسیار کاربردی است.
  4. موهای شما را جلا می دهد.
  5. صابون زیتون دارای آنتی اکسیدان های فراوانی است.
  6. وجود ویتامین E فراوان برای حفظ سلامت پوست و مو بسیار مفید است.
  7. در سیاه شدن موهای سفید مؤثر است
  8. ماساژ پوست با صابون زیتون باعث کاهش تعریق زیاد و تقویت مژه ها و ابروها می شود.
  9. صابون زیتون یک صابون گیاهی مخصوص، برای پوست و مو است. برای همین منظور این صابون باعث تقویت پوست و مو و رفع شوره سر می شود.
  10. دارای رایحه ای دلپذیر
  11. آبکشی و شستشو با این صابون بسیار راحت است.
  12. سازگار با افراد با پوست های مختلف است.

در صورتی که تمایل داشته از این صابون پر خاصیت استفاده کنید می توانید به فروشگاه اینترنتی زیدار مراجعه کرده و این صابون را خریدار کنید یا سفارش دهید.

صابون زیتون اصل رودبار

صابون زیتون اصل رودبار

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *