روغن زیتون

خرید روغن زیتون درجه یک، از گیلان شهر رودبار

خرید روغن زیتون درجه یک، از گیلان شهر رودبار

خرید انواع روغن زیتون درجه یک ایرانی از عمده فروشی روغن زیتون می تواند تاثیر بسزایی در کاهش قیمت آن داشته باشد. با وجود مراکز و فروشگاه های معتبر اینترنتی، سفارش انواع روغن زیتون، به ویژه روغن زیتون درجه یک ایرانی، به سادگی امکان پذیر خواهد بود. خرید روغن زیتون درجه یک از گیلان شهر رودبار

امروزه مصرف روغن زیتون ارگانیک و طبیعی بسیار افزایش یافته و اغلب مردم سعی می کنند تا روغن زیتون را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهند.

اما چه نوع روغن زیتونی را باید مصرف کرد؟ یا به عبارتی هر نوع روغن زیتونی را نمی توان استفاده کرد، زیرا اگر روغن زیتون خالص نباشد و در آن از افزودنی های شیمیایی و غیر مجاز استفاده شده باشد، نه تنها مفید نیست بلکه مضر نیز می باشد.

روغن زیتون می تواند بر حسب

  1. نوع و واریته زیتون
  2. شرایط روغنکشی
  3. شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه مورد کشت
  4. شرایط نگنهداری و نحوه حمل و نقل تا کارخانه

کیفیت های متفاوتی داشته باشد. ولی یکی از بهترین انواع روغن زیتون، روغن زیتون درجه یک ایرانی است که

  1. از زیتون های تازه و سالم
  2. شرایط استاندارد روغنکشی
  3. از زیتون های بهترین مناطق کشت زیتون در ایران بویژه طارم
  4. شرایط استاندارد حمل و نقل تا کارخانه
  5. و …

با اسیدیته پایین، فرآوری و استحصال می شود. بنابراین جهت حفظ سلامت و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها مصرف روزانه آن توصیه می شود

فروش عمده انواع روغن زیتون

همانطور که اشاره شد، خرید از عمده فروشی ها می تواند باعث کاهش قیمت محصولات شود. بنابراین پیدا کردن مراکز معتبر اینترنتی و فروشگاه های آنلاین که محصولات خود از جمله زیتون و فرآورده های حاصل از آن را بصورت عمده و اینترنتی عرضه می کنند برای خریداران و بخصوص تاجران و بازرگانان بسیار حائز اهمیت می باشد.

مطالعه کنید  چگونه روغن زیتون درد بدن را ساکت می‌کند
بر این اساس علاقه مندان جهت تهیه عمده و خرده

از طریق ارتباط با مشاور و کارشناس فروش، می توانند سفارش مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت تهیه نمایند.

ویژگی های یک روغن زیتون درجه یک

روغن زیتون درجه یک در جهان به عنوان اکسیر سلامتی شناخته شده است. راه‌های مختلفی برای تشخیص روغن زیتون طبیعی و سالم با نوع بی کیفیت و تقلبی وجود دارد. متأسفانه برخی از تولیدکنندگان غیرمجاز به پخش روغن زیتون های نامرغوب با ترکیبی غیراستاندارد و گاهاً گران قیمت در بازار اقدام می‌کنند. بنابراین آشنایی با ویژگی‌های روغن زیتون درجه یک برای مشتریان بسیار کارساز خواهد بود تا خریدی راحت و مطمئن داشته باشند.

1. عطر و طعم خاص

مزه تلخی، گسی، تند و فلفلی بودن توصیف کننده روغن زیتون باکیفیت است. خاصیت ضد التهابی این محصول به دلیل محتوای فنلی باعث ایجاد طعمی تلخ و تند می‌شود. شدت و مدت زمان ماندگاری طعم و مزه یکی از ویژگی‌های اصلی روغن زیتون درجه یک به شمار می‌رود.

با میل کردن روغن زیتون حس سوختن در دهان ایجاد می‌شود. بعد از چند بار مصرف این روغن ارگانیک، طعم تلخ و تند تبدیل به احساسی خوشایند خواهد شد. تا جایی که تمایل دارید برای همیشه از روغن زیتون در انواع سالاد و غذاها استفاده کنید. روغن زیتون مرغوب نباید بوی ماندگی یا کپک زدگی بدهد. بوی سبزیجات تازه مثل گوجه فرنگی یا کاهو از مشخصه های بارز روغن زیتون درجه یک است.

مطالعه کنید  طبع روغن زیتون سرد است یا گرم؟

2. سرشار از انواع ویتامین و املاح موردنیاز بدن

با مصرف روغن زیتون ویتامین های E، K، D و A جذب بدنتان می‌شود. روغن زیتون درجه یک حاوی آنتی اکسیدان فراوان و اسیدهای چرب غیر اشباع است. ویتامین A در بهبود بینایی، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از پیری زودرس و رشد کودکان نقش مؤثری دارد. آنتی اکسیدان و ویتامین E موجود در روغن زیتون به خنثی کردن رادیکال های آزاد کمک می‌کند. با مصرف روغن زیتون درجه یک از پوکی استخوان، سرماخوردگی، ناتوانی جسمی رهایی می‌یابید. ویتامین K موجود در روغن زیتون باعث کنترل خونریزی شدید قاعدگی، دیابت، دفع سنگ کلیه و … می‌شود.

3. تولید مستقیم از میوه‌های سالم و دست‌چین شده از درخت زیتون

کشاورزان به هنگام برداشت میوه درخت زیتون به جداسازی دانه‌های درشت و سالم این محصول می‌پردازند. سپس در سریع ترین زمان ممکن برای تولید روغن زیتون درجه یک به کارخانه‌ها ارسال می‌کنند. دلیل این کار فاسد شدن زودهنگام زیتون است.

4. درمان بیماری‌ها

یکی از مهمترین ویژگی های روغن زیتون درجه یک، درمان و کنترل بیماری‌های قلبی – عروقی، ناراحتی‌های دستگاه گوارش، مشکلات پوست و مو، افسردگی، کم خونی، فشار خون بالا، آلزایمر، پوکی استخوان، دیابت، چربی خون، آسم، استرس، لاغری یا چاقی بیش از حد، پارکینسون و … است.

5. کیفیت مرغوب با ارزش غذایی بالا بدون نگهدارنده های شیمیایی

روغن زیتون درجه یک به طور مستقیم از میوه‌های سالم زیتون بدون تصفیه شدن و افزودن مواد شیمیایی نگهدارنده تولید می‌شود. در نتیجه کیفیت این روغن ارگانیک بسیار بالا بوده و خواص زیتون بدون گرمادهی و تغییر در ساختار آن حفظ می‌گردد.

مطالعه کنید  30 نکته مهم خرید روغن زیتون رودبار زیدار

6. قابل استفاده برای پخت انواع غذاهای خورشتی همراه برنج، ترکیبات سالاد و پاستا

مهمترین ویژگی روغن زیتون درجه یک کاربرد آن در مصارف آشپزی است. بسیاری از خانم‌های خانه دار و آشپزهای حرفه‌ای در رستوران‌ها از روغن زیتون برای پخت و پز، سرخ کردن مواد غذایی و چاشنی در انواع سالاد و پاستا استفاده می‌کنند.

7. ماندگاری بالا

روغن زیتون درجه یک از زمان برداشت محصول زیتون تا تولید و بسته‌بندی به مدت ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.

8. ظروف نگهدارنده استاندارد با بسته بندی مخصوص

بهترین نوع بسته‌بندی روغن زیتون در بطری‌های شیشه‌ای با رنگ زرد کهربایی یا سبز تیره با شرایط نگهداری مطلوب است.

9. نشانه‌گذاری مشخصات محصول

ذکر مشخصات روغن زیتون درجه یک از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد آن به شمار می‌رود. اسم محصول، نوع مصرف، نام و آدرس کارخانه تولید کننده و علامت تجاری، وزن خالص، شماره سری ساخت، شرایط نگهداری، تاریخ برداشت محصول و تاریخ انقضا، پروانه بهداشت، نام کشور وارد کننده یا محل تولید روغن زیتون ضروری است.

10. تولید بهداشتی توسط دستگاه‌های صنعتی پیشرفته بدون دخالت مستقیم انسان

در تمامی مراحل تولید روغن زیتون درجه یک، نیروی انسانی تنها وظیفه کنترل دستگاه‌های تولیدی را به عهده دارد. انتخاب این شیوه تولیدی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی انجام می‌پذیرد.

خرید روغن زیتون درجه یک از گیلان شهر رودبار

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *