روغن زیتون

جلوگیری از ریزش مو و موخوره با روغن زیتون

جلوگیری از ریزش مو و موخوره با روغن زیتون

جلوگیری از ریزش مو و موخوره با روغن زیتون

روغن زیتون یکی از پرکاربرد ترین و مفید ترین روغن های گیاهی است. این روغن برای پخت و پز و به عنوان چاشنی انواع سالاد ها مورد استفاده قرار می گیرد. بر خلاف بسیاری از روغن های دیگر، روغن زیتون ضرری برای قلب نداشته و حتی به تقویت قلب و عروق کمک می کند. جلوگیری از ریزش مو و موخوره با روغن زیتون

اما فواید این روغن تنها محدود به مصرف خوراکی آن نیست. استفاده از روغن زیتون به صورت موضعی نیز فواید بسیار زیادی برای سلامتی و زیبایی دارد. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند به منظور مراقبت از پوست و مو خود از فرآورده های طبیعی و گیاهی چون روغن زیتون استفاده کنند.

زیتون و روغنی که به دست می آید سرشار از آنتی اکسیدان هایی می باشد که با تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد مقابله می کند. به همین دلیل استفاده موضعی از این روغن بر روی پوست در برابر نور خورشید و رادیکال های آزاد از پوست محافظت کرده و اثرات ضد پیری و سفت کننده پوست دارد.

ریزش مو و موخوره

روغن زیتون همچنین خواص ضد باکتری و ضد میکروبی داشته و می تواند در درمان عفونت های پوستی مفید واقع شود. این روغن به حفظ رطوبت پوست، رفع خشکی و خارش آن نیز کمک کرده و موجب تسکین التهاب های پوستی می شود. استفاده از روغن زیتون یک روش ساده و سریع برای بر طرف کردن خشکی و ترک خوردگی لب ها است.

این روغن گیاهی فوق العاده به شما کمک می کند تا علاوه بر داشتن پوستی لطیف و زیبا، مو هایی بلند، پرپشت و سالم نیز داشته باشید. روغن زیتون به دلیل آنکه حاوی ویتامین E و بسیاری از مواد مغذی دیگر می باشد، موجب تقویت مو و پوست سر خواهد شد و مانع از شکستگی و ریزش مو می شود.

مطالعه کنید  قیمت امروز روغن زیتون رودبار

این روغن با خواص آبرسانی و مرطوب کننده ای که دارد خشکی و التهاب پوست سر را بهبود می بخشید. همچنین روغن زیتون باعث تقویت ساقه مو و افزایش درخشندگی آن می گردد. علاوه بر این روغن زیتون به تقویت پیاز مو کمک کرده و میزان چربی پوست سر را تنظیم می کند.

معمولا شرکت های معتبر برای اینکه روغن زیتون مرغوب و با کیفیت تولید کنند از میوه های رسیده درخت زیتون تهیه استفاده می کنند. این روغن که در بسته بندی های 60 میلی لیتری به بازار عرضه شده است تحریکات پوست بدن در موارد آفتاب زدگی را به خوبی تسکین داده و برای برنزه کردن پوست بدن قابل استفاده می باشد. روغن زیتون را همچنین می توان بر روی پوست بدن کودکان مبتلا به نرمی استخوان و کم خونی ماساژ داد.

جلوگیری از ریزش مو و موخوره با روغن زیتون

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *