روغن زیتون

آرایش خود را با روغن زیتون پاک کنید

آرایش خود را با روغن زیتون پاک کنید

آرایش خود را با روغن زیتون پاک کنید

امروزه آرایش ها در برابر گرما مقاوم بوده و ساعت ها روی صورت باقی می مانند که نگرانی از تجدید آرایش را کاهش داده و باعث آسودگی خاطر افراد شده است اما از طرفی جنبه های منفی نیز دارد. استفاده از لوازم آرایشی با ماندگاری طولانی باعث آسیب به مژه ها و سوزش و حساسیت جدی در ناحیه چشم و پوست می شود و عوارض جبران ناپذیری به همراه دارد.استفاده موضعی و پاک کننده از روغن زیتون در صورت باعث بازسازی سلولی و اکسیژن رسانی به پوست می شود و به جوانسازی پوست کمک می کند. آنتی اکسیدان های موجود در روغن زیتون نیز به افزایش نرمی و لطافت پوست صورت کمک می کند. روغن زیتون برای پوست صورت مفید است و اگر فرد به آن حساسیت نداشته باشد برای پوست عارضه ای ندارد. آرایش خود را با روغن زیتون پاک کنید

بیشتر بدانید : مشاهده روغن زیتون رودبار زیدار

فواید پاک کردن صورت با روغن زیتون

فواید پاک کردن صورت با روغن زیتون

روغن زیتون یکی از بهترین پاک کننده آرایش می باشد.

  • مطالعات نشان می دهد که تمیز کردن پوست با استفاده از تمیز کننده های شیمیایی موجب افزایش خشکی پوست و به هم ریختن تعادل چربی پوست می شود. روغن زیتون بهترین پاک کننده آرایشی صورت برای پوست های خشک و حساس است.
  • روغن زیتون یک روغن مفید و طبیعی است و استفاده از آن همانند مواد شیمیایی برای پوست مضر نیست.
  • آنتی اکسیدان های طبیعی روغن زیتون می تواند از پوست در برابر پیری محافظت کند.
  • همه افراد با هر نوع پوستی می توانند پاک کردن آرایش با روغن زیتون را امتحان کنند. تنها افرادی که پوست چربی دارند باید بعد از تمیز کردن پوست، حتماً صورت خود را با شوینده ملایم بشویند.
  • پاک نکردن کامل آرایش، سلامت پوست را به خطر می اندازد. پاک کردن آرایش با روغن زیتون به پوست فرصت نفس کشیدن می دهد.
مطالعه کنید  تركيبات روغن زيتون رودبار

نکاتی کلیدی در مورد پاک کردن آرایش با روغن زیتون

  • برای بهره مندی از خواص روغن زیتون ماساژ بهتر است 1 تا 2 دقیقه صبر کنید تا روغن بعد از گذاشتن روغن روی پوست جذب شود.
  • حتما از روغن زیتون فرابکر برای تمیز کردن صورت خود با روغن زیتون استفاده کنید.
  • همیشه در مورد فواید و مضرات روغن زیتون برای پوست صورت تناقضاتی وجود دارد. اما زمانی که از این روغن به روش صحیح استفاده کنید، هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند.
  • روغن زیتون بهترین پاک کننده صورت است، اما حتی بی ضررترین پاک کننده صورت می تواند برای برخی افراد آلرژی زا باشد. بنابراین قبل از استفاده از روغن زیتون حتما آن را روی قسمت کوچکی از پوست تست کنید. اگر بعد از چند دقیقه قرمزی و حساسیت ایجاد نشد، می توانید از آن برای کل صورت استفاده کنید.
  • از ترکیب گلاب و روغن زیتون استفاده کنید زیرا علاوه بر مفید بودن، پوست صورت شما را به خوبی تمیز می کند.

بیشتر بدانید : مشاهده روغن زیتون رودبار زیدار

نتیجه گیری

مهم نیست چه نوع آرایشی می‌زنید، شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب باید تمام آرایش خود را بشویید. خوابیدن با آرایش منافذ پوست شما را می بندد. وقتی از روغن زیتون برای پاک کردن آرایش استفاده می کنید علاوه بر پاک کردن آرایش باعث تقویت و لطافت پوست صورتتان خواهد شد. روغن زیتون خوراکی و پاک کننده آرایش را می توانید با مراجعه به فروشگاه زیدار خریداری کنید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *